Veelgestelde vragen

  1. Hoe maak ik een afspraak?
    U kunt persoonlijk bij de balie Fysiotherapie een afspraak maken. Telefonisch kan ook 040-2539665 of via de button ‘Maak online een afspraak
  2. Wordt mijn behandeling vergoed?
    De vergoeding van uw behandeling hangt af van de verzekering die u afgesloten heeft. Fysiotherapie wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekeringen, dit betekent dat Fysiotherapie niet onder het eigen risico valt! Neem bij twijfel contact op met uw zorgverzekeraar.
  3. Heb ik een verwijzing nodig?
    Nee, u kunt ook terecht zonder verwijzing.
  4. Wat moet ik de eerste keer meenemen?
    Uw identiteitsbewijs, een grote en kleine handdoek en eventueel de verwijzing.
  5. Moet ik me ergens melden?
    Nee, u kunt plaatsnemen in de wachtkamer. Wanneer de therapeut u na 10 minuten nog niet geroepen heeft, meldt u zich dan bij de balie Fysiotherapie.
  6. Waar kan ik naar binnen na 17.00 uur?
    De achteringang aan de Dijkhei is ook na 17.00 uur geopend. Indien deze toch op slot is kunt u aanbellen.
  7. Hoe lang van tevoren moet ik een afspraak afzeggen?
    De dag van tevoren. Bij geen gehoor kunt u altijd inspreken op het antwoordapparaat.
  8. Is behandeling aan huis mogelijk?
    Ja, indien noodzakelijk behandelen wij aan huis.
  9. Wel of geen aanvullende verzekering voor fysiotherapie?
    Lees dit artikel voor meer informatie.